Рівне, Шкільна 45
Залишити заявку
Додати оголошення
Як написати текст оголошення так, щоб вашу квартиру захотіли купити негайно
440

Крок 4:

 

Як написати текст оголошення так, щоб вашу квартиру захотіли купити негайно

 

Правильна структура продаючого тексту в оголошенні про продаж нерухомості

 

Почну з того, що кожне по - справжньому ефективне оголошення має

 

7 основних елементів :

 

Заголовок

 

Підзаголовок

 

Маркований список (буліти) - «найсмачніші» вигоди покупки вашої квартири для покупця;

 

Гарні фотографії об'єкта;

 

Причина купити цей об'єкт саме зараз і саме у вас (позиціонування об'єкта на ринку і відcтройка від конкурентів);

 

Ціна і контакти;

 

Заклик до дії і інструкція як цю дію зробити;

 

Відповідно, всю необхідну і корисну інформацію розподіліть по цим 7 (семи) основним елементам.

 

Яскравий, чіпляючий увагу заголовок - ваш перший і головний рекламний козир.

 

Заголовки допомагають привернути увагу до вашого листа. Вкажіть в заголовку головну вигоду.

 

А чи знаєте ви, що у вашого заголовка є всього 3 секунди, щоб привернути увагу покупця?

 

Саме за цей час відбувається «затримка уваги» і людина вирішує: читати далі оголошення чи ні.

 

Тому, чим яскравіше і цікавіше буде заголовок - тим більше шанси , що покупця зацікавить саме ваше оголошення!

 

Яким же повинен бути заголовок вашого оголошення, щоб привернути покупців з грошима?

 

Чіпляючий увагу - на те він і заголовок. Ваш заголовок повинен сильно виділятися на тлі інших оголошень. Він повинен викликати у покупця бажання дізнатися більше і прямо зараз. При написанні заголовка (та й оголошення в цілому) дотримуйтеся формули :

 

Увага (заголовок привабливий для покупця),

 

Інтерес (викликає цікавість дізнатися більше),

 

Бажання (взяти телефон і набрати ваш номер),

 

Дія (зателефонувати вам негайно). Якщо ваш телефон задзвонив і на тому кінці ви почули голос зацікавленого вашою квартирою покупця - значить, ваш заголовок досяг своєї мети.

 

Відображати суть - головну вигоду для покупця.

 

Заголовок - це по суті ваша міні-презентація. Він каже людині: про який товар йде мова (напр. «Будинок»,

 

«офіс», «квартира»), для кого товар призначений ( «для ділових людей», «для цінителів розкоші »,« для молодої сім'ї »,« для любителів комфорту »,« для великої сім'ї »і т.д.) і, нарешті, які основні вигоди покупець отримає (вигідне вкладення грошей, економія або поліпшення якості життя)

 

Простим і зрозумілим . Якщо суть заголовка складно зрозуміти - покупець переведе погляд на інше рекламне оголошення.

 

Магнетичним і інтригуючим. Заголовок - як наживка, він повинен моментально заволодіти увагою клієнта і втягнути його в читання вашого рекламного тексту. Намагайтеся придумати щось нове, нешаблонне. Свіжий оригінальний підхід часто більше зацікавлює покупця і змушує поставитися до реклами з підвищеною увагою.

 

Не закінчуйте заголовок крапкою! Адже це не кінець - а лише перші слова вашого оголошення - тож нехай людина розуміє, що найцікавіше - попереду ...

 

Підзаголовок. Мета - спонукати читача дізнатися більше.Логічним продовженням заголовка є підзаголовок.

 

Його завдання - перетворити «перше враження» клієнта в реальний інтерес до того, що ви продаєте, а також спонукати до дії - продовжити читання вашого оголошення.

 

Для цього в підзаголовку ви повинні дати зрозуміти покупцеві, що ваша квартира - саме той єдиний варіант, який йому потрібен і який він так давно шукає.

 

Інформація, викладена логічно і з легкістю читання, привертає до себе увагу рівно в два рази більше, ніж звичайні рекламні блоки.

 

Адже за статистикою, основна маса людей практично ніколи не читає довге оголошення або статтю повністю (від першого слова і до останнього) - частіше вони його «сканують», читають «по діагоналі».

 

Підзаголовки звертають увагу на ключові моменти вашої комерційної пропозиції, відображають суть наступного абзацу (логічного блоку).

 

Таким чином, при «скануванні» тексту у вашого можливого покупця складається цілісна картина сприйняття вашого оголошення по заголовкам абзаців, і він стає більш підготовлений до сприйняття тексту, який знаходиться між підзаголовками.

Підзаголовки допоможуть вам:

Довше затримати увагу людини на вашій рекламі,

 

Посилити сприйняття рекламного звернення шляхом підкреслення переваг товару,

 

Роблять ваш рекламний текст більш запам'ятовуваним на тлі безлічі інших оголошень.

 

Чарівні слова і слова - табу.

 

Не варто нехтувати в оголошенні «чарівними» словами, які відразу звернуть на себе увагу потенційного покупця.

 

Наприклад, ВІД ВЛАСНИКА, БЕЗ КОМІСІЇ (що також є вашою конкурентною перевагою). Тому сміливо пишіть їх в своїй рекламі.

 

Однак існують і слова, які «грають» проти вас. Використовувати їх в тексті реклами з продажу нерухомості вкрай не рекомендується. До них відносяться:

 

«ТЕРМІНОВО» - таке повідомлення говорить покупцеві, про те, що добігають кінця терміни чи інші обставини, а значить, вас можна рухати по ціні.

 

Адже вам терміново потрібно продати - тому Ви будете поступатися ... до нескінченності.

 

Виняток у використанні слова ТЕРМІНОВО допускається тоді коли ви вказуєте причину терміновості, наприклад - виїзд на ПМП до Ізраїлю, США, куди завгодно.

 

Слова «ТОРГ», «ВЕЛИЧЕЗНИЙ ТОРГ» або ще краще «ТОРГ ДО ПЕРЕМОЖНОГО КІНЦЯ»- прямим текстом повідомляють про те, що дана нерухомість стільки не коштує і ви готові опускати вартість до тих пір, поки не продасте квартиру.

Ніколи не пишіть в оголошенні фразу ТОРГ МОЖЛИВИЙ.

Резюме: Слова ТОРГ і ТЕРМІНОВО з самого початку здешевлює Ваш об'єкт нерухомості.

 

Маркований список (буліти).

Найкраще якщо кількість таких буллітів в вашій рекламі від 7 до 10.

І якщо основна роль заголовка і підзаголовків - викликати в читача інтерес до вашої реклами, то завдання маркованого списку (буллітів) всередині основного тексту полягає в тому, щоб розбити його на частини, а значить зробити рекламне звернення таким, що легко сприймається.

Скажіть, який би ви хотіли придбати продукт: той, про який знаєте все чи той, про який практично нічого невідомо? Більшість людей однозначно виберуть перший варіант.

Мета буллітів в оголошенні - максимум конкретики.

Перетворіть «сухі» характеристики квартири в привабливі «смачні» для покупця вигоди, які він отримує, якщо купить саме вашу квартиру.

 

Згідно зі статистикою, покупці звертають увагу в декілька раз швидше на оголошення, в яких вказана конкретна інформації, яка одночасно розкриває переваги квартири (стан ліфтів, відстань до зупинок, вигляд з вікна, наявність інфраструктури і так далі), ніж на оголошення, побудовані лише на розпливчастих фразах.

 

Що мається на увазі?

 

Часто в оголошеннях зустрічаються фрази: «ремонт», «відмінний стан», «хороший стан», «євроремонт».

 

Але ж поняття «хорошого», «відмінного стану» і «євроремонту» кожним господарем нерухомості трактується по - своєму.

 

Найчастіше деякі власники виразом «в хорошому стані» називають будь-яку квартиру, в якій ще не впали стіни.

 

І якщо для одних новий лінолеум на підлозі і пластикові вікна - це «відмінний стан», то інші будуть стверджувати, що це -« євроремонт ».

 

Складаючи оголошення, переводьте характеристики об'єкта в конкретні вигоди.

Відносно інфраструктури, на додаток до слів «розвинена

інфраструктура» вкажіть доступність хороших магазинів, шкіл, дитячих садків та інших важливих організацій.

Також, кількома фразами можна описати упорядкований двір (квіти, лавочки, дитячі майданчики) і будинок (теплий цегляний, такого року побудови або дому стільки років, консьєрж, відеоспостереження, підземний паркінг, чистий під'їзд і т.д.). Словом все те, що може бути важливим аргументом для покупця при виборі квартири - не соромимося, пишемо!

 

Чим більше конкретики, тим більша ймовірність, що саме вашу квартиру захочуть подивитися потенційні покупці.

 

Продати швидко і дорого - складіть докладний і чіткий опис квартири, в якому будуть розкриті всі її переваги і вигоди для покупця.

 

Кінцівка оголошення. Включайте заклик до дії.

Кінцівка Вашого оголошення не менш важлива, ніж його початок (заголовок).

Будь-яке добре складене оголошення про продаж нерухомості має закінчуватися фразою, яка підштовхне покупця зробити дію - в даному випадку - подивитися і купити вашу квартиру.

 

У цій короткій фразі ви повинні якомога краще передати читачеві, чому вклавши гроші саме в вашу нерухомість і саме зараз, він отримає незаперечні вигоди.

 

Заключні рядки рекламного тексту чимось нагадують заголовок.

Узагальнюючи основний зміст оголошення, кінцівка ще раз звертає увагу людини на головну думку - переваги для покупця (вигідна ціна, гарна якість, шикарне місце розташування і т.д.).

Як правило, кінцівка рекламного оголошення складається з двох частин:

Перша частина - заклик до дії.

Друга частина - пояснення, як можна цю дію виконати.

Отже, частина перша:

Заклик до дії - це фраза, що підштовхує покупця виконати одну або кілька дій, щоб приїхати подивитися на продаваний об'єкт.

Що ж потрібно написати в тексті, щоб покупець:

зателефонував  вам:

«Зателефонуйте і ми надішлемо вам планування і фотографії квартири»

«Не відкладайте свій дзвінок на завтра, вам можуть відповісти: «Продано »

«Не пропустіть цей шанс. ... Зателефонуйте негайно!»

приїхав на перегляд квартири:

«Приїжджайте завтра і ви будете зачаровані»

«Закінчуйте свої пошуки зараз. Приїжджайте на огляд першим »

«Цю чудову квартиру ви можете подивитися прямо зараз»

«Не відмовте собі в задоволенні подивитися сьогодні ж»

«Запрошуємо вас подивитися цю розкішну квартиру!»

 

купив квартиру у вас:

 

«Зустріньте цей Новий рік в своїй НОВІЙ квартирі!»

 

«Зустрічайте нову весну в цьому новому світлому будинку!»

 

«Зробіть собі подарунок року - подаруйте нову квартиру!»

 

"Яка ціна! Хвилини затримки можуть дорого обійтися! »

 

«Така квартира довго чекати не буде ...»

 

«Поспішайте! Не можна упустити настільки хорошу покупку! »

 

«Ви навряд чи захочете покинути цей будинок після огляду. Залишайтеся, ми не проти ... »

 

Також можна в кінцівці використовувати питання, на яке людина в будь-якому випадку відповіла б «так»:

«Хочете похвалитися супервигідною покупкою? Тоді покваптеся »

«Хочете жити, як вам подобається? Тоді купіть цю квартиру! »

Знайдіть свою оригінальну кінцівку, яка «підстьобує» покупця купити саме вашу квартиру ...

 

Друга частина - пояснення, як можна цю дію виконати.

Ця частина полегшує покупцеві завдання придбання: повідомляє людині, як саме можна купити цю нерухомість, за яким телефоном можна дізнатися додаткову інформацію про квартиру або домовитися про перегляд, в який час можна подивитися нерухомість і т.д.

Іншими словами, не забудьте вказати в оголошенні: ваш телефон і зручний час для дзвінків і переглядів.

 

Виправляємо типові помилки оголошень про продаж нерухомості

Якої довжини має бути текст, вашого продаючого оголошення?

 

У тексті оголошення має міститися достатня кількість аргументованої інформації про запропоновану нерухомість.

В будь-якому випадку:

Довжина тексту визначається характеристиками і вигодами рекламованої нерухомості.

Оголошення не повинно містити «води» - тобто гарних слів - пустушок, які будуть лише відволікати покупця від найважливішого. Все повинно бути чітко і по суті.

Не перевантажуйте оголошення ! Адже надлишок інформації такий же поганий, як і її нестача.

Не варто писати в тексті абсолютно всю інформацію (скажімо, пояснювати причини продажу нерухомості, перераховувати всі наявні документи, в найменших подробицях описувати стан квартири і т.п.) - залиште тільки найголовніше і цікаве для покупця, а деталі він зможе уточнити по телефону або при особистій зустрічі.

Довжина тексту - це другорядний фактор, що впливає на ефективність рекламного оголошення. Набагато важливіше зміст і форма.

 

Без скорочень.

Відносно оголошень про продаж нерухомості вже склався певний стандартний шаблон складання рекламного тексту: спочатку вулиця (орієнтир),потім кількість кімнат, площа (загальна/житлова/ кухня), поверх/поверховість, тип будинку, опис квартири, ціна, і, нарешті, контакти продавця.

 

Ось, наприклад, типове оголошення :

 

Центр район | Шевченко | ВУЛ | 2/5 | 30500 | 41 || 30 | 6 | з | Ц.О | б.р

 

порожня | ПП | * | Назва агентства | контактний телефон |

Якщо подібне оголошення розмістити на тих рекламних ресурсах (газета, журнал, інтернет-сайт), де приймають тільки дуже короткий текст (всього пару рядків) - в такому випадку сильно критикувати його не будемо. В іншому випадку, намагайтеся уникати в своєму рекламному повідомленні скорочень, нехай навіть загальноприйнятих.

 

Погодьтеся, що якісний текст, без скорочень сприймається набагато краще.

 

Таке оголошення отримає більше відгуків, ніж перше, а значить нерухомість, яку «продає» друге оголошення, продана буде набагато швидше.

 

Крім того, так ви продасте квартиру дорожче. Адже гарний докладний опис дозволяє поставити дещо вищу ціну на квартиру і обґрунтувати її.

 

Резюме: Не використовувати в тексті оголошення скорочень.

Ніякої брехні!

Ще одне дуже важливе правило - не треба брехати в ваших оголошеннях в надії залучити більше клієнтів!

Не дезінформуйте покупця! Все одно на показах ваша брехня розкриється і неприємне враження від обману може затьмарити всі переваги продаваного житла.

Наприклад, не варто писати, що будинок знаходиться в 5 - ти хвилинах від центру, якщо до нього «пішкарити» добрих півгодини квапливим кроком. Або вказувати, що у вас «хороший ремонт», якщо квартира ось уже 10 років просить переклеїти шпалери, замінити вікна, а заодно і сантехніку, і оновити скрипучий паркет ...

РЕЗЮМЕ: не обманювати себе і покупців.

 

Адже ваше добре ставлення до покупця завжди видно і він радше буде мати справу з доброзичливими, чесним продавцем, ніж з хитруном.

Завжди вказуйте ЦІНУ!

 

За результатами досліджень, понад 70% потенційних покупців пропускають оголошення, в яких не зазначена ціна.

Пов'язано це з тим, що, читаючи рекламний текст, покупець часто уявляють собі ціну, яка, як правило, далека від реальної.

Більшість людей не хочуть витрачати час і сили на те, що вони не можуть порівняти зі своїми грошовими можливостями.

Особливо це стосується квартир «економ-класу», при покупці яких покупці рахують кожну копійку, зароблену нелегким трудом (і це правильно).

Якщо покупець дивлячись на ваше оголошення без ціни (або з позначкою «ціна договірна ») « додумав »що квартира коштує ДОРОЖЧЕ, ніж він може собі дозволити - він просто не зателефонує по рекламі.

А той, який недооцінив ціну квартири (думав що вона коштує дешевше) - зателефонувавши за оголошенням буде розчарований і ні про який перегляд розмови вже не буде.

Тому не варто ставити в незручне становище ні себе, ні покупця - завжди вказуйте ціну в оголошенні.

Як залучити ще більше уваги покупців до вашого оголошення.

 

Складіть кілька оголошень.

 

Грамотно і повно складене оголошення - добре, але шанси на те, щоб потенційному покупцеві попалося саме ваше повідомлення можна збільшити, як це зробити- читайте далі.

 

Рекомендую вам скласти кілька продаючих текстів вашого оголошення. Їх повинно бути три: зовсім невеликий, середній і найбільш об'ємний.

 

Починати відразу з великого, так як в процесі написання ви повністю розкриєте всі конкурентні переваги квартири і вам буде простіше скласти короткі замітки.

 

Що робити далі і де розмістити ваші продаючі тексти.

Коротке (буквально на пару рядків) розішліть у СМС серед знайомих та друзів .

 

Середнє (близько 500 символів - приблизно одна п'ята сторінки А4 стандартним шрифтом) – розішліть друзям та знайомим у месенджерах Viber, Telegram,Whatsapp, де не варто розміщати велике оголошення (мало хто зараз читає лонгріди), а ось маленьке буде добре виглядати на дисплеї смартфону.

 

Велике (від 1000 до 1500 символів - приблизно третина або півсторінки сторінки А4, стандартним шрифтом).

Воно повинно бути найбільш повним і барвистим. Розмістіть його на своїй інтернет - сторінці, наприклад в своїх акаунтах в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter і т.д.).

Опублікуйте продаючий текст на головній сторінці, не забувши натиснути при цьому «закріпити у верхній частині списку».

Детальніше про те на яких сайтах буде ефективно рекламувати свою нерухомість, ви дізнаєтеся в розділі « 10 підказок, як і де рекламувати свою нерухомість так, щоб викликати палке бажання купити її негайно ».

 

Резюме: Склавши кілька рекламних варіантів одного і того ж оголошення (крім розміру мається на увазі і різний текст), ви зможете більш ефективно донести до покупця своє повідомлення.

 

Адже неможливо заздалегідь передбачити, на яке оголошення більше зреагують клієнти. Тому запропонуйте покупцям різноманітність!

Корисні статті

Шукаєте тимчасове або постійне житло в місті Рівне?

Потрібен офіс під торгове представництво компанії?

Бажаєте знайти надійне агентство нерухомості з гарною репутацією?

Звертайтеся до нас...

624

Операції з нерухомості- складний процес, який потребує професійних знань та навичок.

Саме тому, вирішення усіх питань щодо нерухомості необхідно довірити спеціалістам. Ріелтори у місті Рівне доп...

934

В Рівному більше прижилася назва котедж, хоча зазвичай цей тип нерухомості називають Таунхаус. Котедж чи таунхаус частіше за все-це перехідний етап, між квартирою і окремим будинком. Зара...

453

Зважившись придбати власне житло, людина в першу чергу орієнтується на вартість нерухомості - сума, яку вона має при собі, здебільшого обмежена. Ціна за квадратні метри - це той факт...

1179